Mailadres aanmaken

U heeft een nieuw mailadres nodig, gelukkig is het aanmaken zo geregeld. Met de onderstaande stappen maakt u eenvoudig en snel een extra mailadres aan.

  1. Nadat u bent ingelogd binnen uw beheeromgeving krijgt u uw dashboard te zien. Onder het kopje E - Mail Management kiest u voor de optie E-Mail Accounts.
  2. U ziet nu het overzicht van alle mailadressen binnen uw pakket. Linksboven ziet u de optie Create mail account, kies voor deze optie.
  3. Vervolgens krijgt u een scherm te zien waar u alle nodige gegevens kunt instellen voor het nieuwe mailadres. Bij de gebruikersnaam geeft u aan wat voor het @ dient te komen. Vervolgens geeft u tweemaal het gewenste wachtwoord in. Binnen dit scherm ziet u nog twee opties staan; de Email Quota (Meg), dit is de maximale groote van de mailbox in megabytes. U kunt hier 0 invullen om geen beperking in te stellen. De laatste optie is Send Limit, met deze optie geeft u aan hoeveel mails het adres per dag mag versturen. Wij raden je aan om ook hier 0 in te vullen.
  4. Vervolgens klikt u op Create om het adres aan te maken. U ziet nu een overzicht met alle gegevens die u nodig heeft om de mailbox in gebruik te nemen. Deze is ook direct beschikbaar.

Andere artikelen over dit onderwerp

Kom je er toch niet helemaal uit?